Oproep: deel je impact story!

Overzicht Campus Woudestein en de skyline van Rotterdam.
dinsdag 30 apr 2024, 10:00 - 14:00
Voeg toe aan agenda
Twee studenten werken met hun laptop in Langeveld Building.
Alexander Santos Lima

Impact creëren doen we samen - als studenten, medewerkers en alumni! Omdat dit het laatste jaar is van Strategie 2024 én een Lustrumjaar, zetten we verschillende leden van onze Erasmiaanse gemeenschap in de schijnwerpers met de positieve maatschappelijke impact die ze creëren.

Het concept

Positieve maatschappelijke impact is er in alle soorten en maten en dat zien we ook aan de Erasmus Universiteit: beleidsvorming, onderzoek en valorisatie, interne en externe projecten, samenwerkingen en partnerschappen, onderwijs en ondernemerschap. En dat op allerlei impactgebieden: duurzaamheid en klimaat, gezondheid en welzijn, gelijkheid en inclusie - en nog veel meer!

We willen graag laten zien op welke verschillende manieren onze universiteit impact heeft. Dat doen we door verschillende leden van onze Erasmiaanse gemeenschap - wetenschappers, professionals, studenten en alumni - te interviewen over de impact die zij creëren. Op deze manier laten we zien hoeveel impact we als gemeenschap kunnen hebben, en ook op hoeveel verschillende manieren. Zo hopen we jou te inspireren om zelf ook actief met impact aan de slag te gaan op een manier die past bij jouw vaardigheden en talenten!

Wie wil jij in het zonnetje zetten?

Ken of ben jij ook iemand of een team dat de spotlight verdient vanwege de impact die ze maken? Laat het ons weten via onderstaand formulier, en wie weet nemen we contact met ze op.

Deel je impact story!

De Erasmus Universiteit Rotterdam gaat vertrouwelijk om met uw gegevens. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor Spotlight-doeleinden. Meer informatie vindt u in ons privacystatement.

Erasmus Universiteit Rotterdam bestaat 110 jaar. Dit evenement is onderdeel van ons 22e lustrum. Bekijk al onze lustrumevents.